Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Χειλάκι πετροκέρασο

Γεια σας και καλή χρονιά από το ''νεογέννητο'' blog μου!!!

Η πρώτη ανάρτηση θα ήθελα να είναι για κάτι χρήσιμο σε όλες,μεγάλες,μικρές,παιδιά και άντρες ακόμα...Γι'αυτό θα σας γράψω για την τρέλα μου με τα προϊόντα περιποίησης χειλιών...Θέλω να σας πω για τα 3αγαπημένα μου και για τη μεγάλη απογοήτευση..Ας μην πολυλογώ λοιπόν κι ας ξεκινήσω!!

No 1 : liposan μέλι και γάλα!!! έρωτας τρελός κι αγιάτρευτος!!! Κάθε μέρα θα το φορέσω,η διακριτική μυρωδιά του είναι υπέροχη και επίσης ταιριάζει τέλεια κάτω απο κραγιόν που δεν είναι ενυδατικά...
No 2 : Apivita lip care with propolis organic beeswax & olive oil... Ότι και να πω είναι λίγο...επίσης με χαλαρώνει τρελά η μυρωδιά του (γιατί μ'αρέσει τα προϊόντα που χρησιμοποιώ να έχουν χαλαρωτικές και διακριτικές μυρωδιές)...Κάνει πολύ καλα τη δουλειά του και το χρησιμοποιώ πάνω από μια δεκαετία...

Η διαφορά αυτών των δύο είναι ότι της apivita είναι λίγο πιο παχύ ή μαρεσει εμένα να βάζω ένα κιλό,τι να πω,και δε το προτιμώ τόσο κάτω από τα κραγιόν,χρησιμοποιώ το liposan γιατί είναι πιο διακριτικό και το κραγιόν δε τρέχει,δεν αλλάζει το χρώμα κλπ...

No 3 :  Forever Aloe Lips™ with Jojoba ...Αλόη,κερί μελισσών και jojoba.. υπόσχεται πολλά,κάνει περισσότερα!!!!Είναι ένα φθηνό προϊόν,από πολύ καλή εταιρεία με προϊόντα καθαρής αλόης και εγώ το χαρακτηρίζω πολυεργαλείο...Θα ήθελα να κάνω μια ανάρτηση γι'αυτό το λιλιπούτιο θαυματάκι για να σας ενημερώσω για τις χρήσεις που μπορεί να έχει και την απίστευτη διάρκεια του...απλά είναι λίγο λιπαρό και δε φοριέται κάτω από κραγιόν αλλά αυτό δεν είναι τίποτα μπρος σε ότι αλλο μπορεί να κάνει...


Αυτό το κρατάω στο ψυγείο μου και δε το χρησιμοποιώ τόσο συχνά στα χείλη γιατί τα δύο πάνω με καλύπτουν αρκετά καλά...Το έχω για συγκεκριμένες χρήσεις..


Δυστυχώς η ώρα έφτασε για την απογοήτευση της ζωής μου...
Άκουγα και ακούω μόνιμα καλά λόγια για την εταιρεία του Κορρέ..Ούσα φοιτήτρια στη Θεσσαλονίκη και κάνοντας ψώνια μου αρκετά συχνά,μπαίνω στο φαρμακείο της γειτονιάς μου να πάρω κάτι καλλυντικό... Αγόρασα ένα κραγιον ΚΟΡΡΕΣ (για το οποίο θα σας μιλήσω σε αντίστοιχη ανάρτηση) και ένα ΚΟΡΡΕΣ Mandarin Lip Butter Stick SPF 15 Rose..

Προς Θεού δεν έχω κάτι με την εταιρεία αντίθετα μάλιστα είναι ελληνική, έχει λενε όλοι καλά προϊόντα, δε ξέρω τι φταίει κι εδώ θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας σε σχόλιο,αλλά έχει μια απαράδεκτη πικρή γεύση,ενώ αφήνει χρώμα που θα μπορούσα να αντικαταστήσω κραγιόν, φοβάμαι να το βάλω στα χείλη μου...Επίσης η μυρωδιά του είναι σαν τα κραγιόν που από την πάροδο χρόνου βρωμάνε...Ειλικρινά δε ξέρω τι φταίει,εγώ θα ήθελα να αποδώσω το λάθος στο φαρμακείο,ίσως τα είχε σε θέση που τα έβλεπε ήλιος,τι να σκεφτώ δε ξέρω,απογοητεύτηκα πλήρως...Αυτό έγινε πέρυσι,όχι παλιά...Αλλά ειλικρινά αν έχετε κι εσείς τέτοιο προϊόν έτσι σας μύριζε και πίκριζε τόσο;;
Και το lip butter αλλά και το κραγιόν τα ίδια...Εννοείται πως από τότε δεν ξαναπήρα κάτι του Κορρέ,αλλά ούτε και κάτι από το συγκεκριμένο φαρμακείο..Πάντως θα ήθελα να πάρω και κάτι ακόμα, δε μ'αρέσει να κρίνω άσχημα εταιρείες-ειδικά όταν άλλες κοπέλες τις εκθιάζουν-αλλά περιμένω τις γνώμες σας και σίγουρα αυτή τη φορά θα το πάρω από το φαρμακείο του χωριού μου που το εμπιστεύομαι περισσότερο...

Αυτά από μένα για την πρώτη μου ανάρτηση..
Εσείς έχετε κάποιο προϊόν περιποίησης χειλιών αγαπημένο;;
Ποιά είναι η γνώμη σας γι'αυτα;;
Σας φιλώ,τα λέμε σύντομα!!!!

8 σχόλια:

  1. Καλη αρχή κορίτσι!! Η σελιδούλα σου θέλει λίγη δουλειά!! Να προσθεσεις μέλη ας πουμε για να μπορουμε να την παρακολουθούμε, και να αλλάξεις και χρώμα γραμματοσειράς γιατι το ροζ δεν διαβαζετε καλά, στο φόντο που διάλεξες!!!
    φιλιά πολλα και καλημερα
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!ΣAΣ EΣTEIΛA MNM AΛΛA EIMAI AΠO KINHTO K ΔE ΞEPΩ ΓT ΔE TO EMΦANIZEI..EYXAPIΣTΩ ΠOΛY,ΦIΛIAAAAA K OI AΛΛAΓEΣ AΠO AYPIO ΘA EINAI MEΓAΛEΣ

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή Λένα μου.. :) Ανυπομονούμε για την συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. CLAIRE μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Η συνέχεια έρχεται άμεσα!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή αρχή Λένα :) Εύχομαι να φτιάξεις το blog σου ακριβώς όπως το ονειρεύεσαι! Πολύ όμορφη επιλογή ανάρτησης <3 Έχω δοκιμάσει το Forever Aloe Lips και απλά το λάτρεψα! Όντως αφήνει ένα παχύ στρώμα στα χείλη και αυτός είναι ένας από τους λόγους που το κάνει τόσο αποτελεσματικό! Το lip balm του Korre το πήρα στην απόχρωση peach. Αφήνει μία ελαφριά ροδακινί απόχρωση και γι αυτό το επιλέγω συνήθως όταν θέλω να κάνω ένα διακριτικό πρωινό μακιγιάζ. Το άρωμά του ούτε εμένα με ενθουσίασε ιδιαίτερα, αλλά δεν εμπόδισε και την εφαρμογή. Δεν νομίζω πως θα αγόραζα άλλη απόχρωση :/ Επόμενο lip balm που θέλω να δοκιμάσω είναι της Apivita :)

    Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ..!!!Ε ναι σιγά σιγά έγιναν κάποιες αλλαγές,σίγουρα θα γίνουν κι άλλες..είναι φοβερά αποτελεσματικό και να δεις και το επόμενο post μου που θα γράφω για τις χρήσεις του!!! Της APIVITA ειλικρινά είναι και σε φυσιολογική τιμή,αλλά αυτή η μυρωδιά του...αξίζει να το φοράς και όταν δε χρειάζεται... <3 σ'ευχαριστώ και πάλι <3 τα λέμε πάλι!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή!!! :)
    Αν θες ρίξε μια ματιά και στο μπλογκ μας beautylittlesecretssd.blogspot.com!!!
    Φιλιά πολλά Sophia :) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή